S: 10 GB Harddisk Quantum Fireball
Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 16-03-03 15:24

subj. sælges!

Byd! Forbeholder mig ret til.... ...!

Fra : Klaus

Dato : 16-03-03 15:43

"GANO! - (MidtJylland)" <prebstar@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> subj. sælges!
>
> Byd! Forbeholder mig ret til.... ...!

Prøv dk.marked.privat.edb
Klaus

Fra : Peter T.

Dato : 16-03-03 17:04

GANO! - (MidtJylland) wrote:

> Forbeholder mig ret til.... ...!

Forbeholder dig ret til hvad?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.
Foretrækker 100m2 til 1000kr inkl. el og varme og helst i centrum.
Mindre og Amager kan også gøre det. :)

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 16-03-03 17:14

[klip]

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Forbeholder dig ret til hvad?

[svar]

...til aldrig at sælge ting i denne gruppe mere

Fra : Peter T.

Dato : 16-03-03 17:21

GANO! - (MidtJylland) wrote:

> ..til aldrig at sælge ting i denne gruppe mere

LOL! Okay. :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-03-03 20:19

In dk.edb.hardware, "GANO! - \(MidtJylland\)" <prebstar@tdcspace.dk>
<"GANO! - \(MidtJylland\)" <prebstar@tdcspace.dk>> says...
> ..til aldrig at sælge ting i denne gruppe mere

Må jeg opfordre til et lille trick?

Tricket går ud på at stille "dig" på dine indlæg og vælge "Cancel
Message" i "Message-menu'en"... Det bliver vi alle gladere for i
længden, du

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-03-03 23:47

On Sun, 16 Mar 2003 20:18:56 +0100, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>Tricket går ud på at stille "dig" på dine indlæg og vælge "Cancel
>Message" i "Message-menu'en"... Det bliver vi alle gladere for i
>længden, du

Det er endnu ikke lykkedes for mig at cancel et indlæg postet vis Tdc,
så det er ikke så lige til...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 17-03-03 01:12

[klip]

> Det er endnu ikke lykkedes for mig at cancel et indlæg postet vis Tdc,
> så det er ikke så lige til...
>
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen

[svar]

Fuldstændig korrekt!

Fra : Peter T.

Dato : 17-03-03 06:53

Jesper Hansen wrote:

> Det er endnu ikke lykkedes for mig at cancel et indlæg postet vis
> Tdc, så det er ikke så lige til...

Og TDCs newsservere accepterer heller ikke cancels sendt fra andre
server, som feks. sunsite.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-03-03 19:13

In dk.edb.hardware, Jesper Hansen <sebulba_@mailme.dk> says...
> Det er endnu ikke lykkedes for mig at cancel et indlæg postet vis Tdc,
> så det er ikke så lige til...

Så må du gøre noget galt, for jeg har aldrig haft problemer... Og jeg
har været på i mange år efterhånden...

XFUT:dk.admin.netikette