Hente flere html sider på en gang
Fra : Peter

Dato : 27-03-03 14:20

Jeg har lavet et lille program som kan hente nogle html sider på nettet. Mit
problem er bare at i det første opslag laver jeg en søgning på en html side,
når jeg så vil have de efterfølgende sider må jeg ikke afbryde forbindelsen,
for så kan jeg ikke hente de efterfølgende sider. Jeg gør følgende:

String orgUrl = "DenFørsteHtmlSide";
String urlString = "DenEfterfølgedeSide"
URL PageURL;
try {
PageURL = new URL(orgUrl);
}
catch (MalformedURLException e) {
String msg = "Invalid url: " + orgUrl;
throw new GetStringException(msg);
}

// Get the InputStream from the URL connection
InputStream webPageInputStream;

try {
webPageInputStream = PageURL.openStream();
}
catch (IOException e){
// Could be any server error, but the most likely is 404
String msg = "404 File Not Found: " + urlString;
throw new GetStringException(msg);
}

try {
PageURL = new URL(urlString);
}
catch (MalformedURLException e) {
String msg = "Invalid url: " + urlString;

Fra : Daniel Jensen

Dato : 02-04-03 12:02

Er der Cookies med inde i billedet? er det en skoleopgave hvor du skal
benytte suns standard api?

--

// Daniel Jensen - Newbie/fritids programmør
Fatter hat men prøver anyway :-I