Matrox parphelia 256MB
Fra : Martin Helbo

Dato : 26-03-03 23:36

Kan det passe at det kun er IT butikken der har Matrox parphelia med 256MB
ram?
De har hævet priserne med 1500,- igennem den sidste måned, og på edbpriser
er de den eneste forhandler.
Nogen der kender andre shops der har det?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 27-03-03 13:03

Martin Helbo wrote:
> [...]
> De har hævet priserne med 1500,- igennem den sidste måned, og på
> edbpriser er de den eneste forhandler.
> Nogen der kender andre shops der har det?
http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-gfxko/gfx-wc/grafpha256r.html

Mikkel

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-03-03 17:57

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Martin Helbo wrote:
> [...]
> De har hævet priserne med 1500,- igennem den sidste måned, og på
> edbpriser er de den eneste forhandler.
> Nogen der kender andre shops der har det?

Undskyld, jeg glemte at skrive at IT butikken tar 4800,-. Proconsult tager
5020,-
Nogen der ved hvor man kan få det billigere?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk