EdgeCam over internet forbindelse
Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 26-03-03 23:36

Vi har EdgeCam ude i firmaet og det køre med netværkslisensen dvs. at vi kan
få adgang til lisensen / donglen fra alle computere der er på nettet. Nu ha
jeg fået en VPN forbinelse så jeg kan arbejde hjemme fra men, jeg kan ikke
få fat i lisensen, så det virker ikke.
Er der nogen der ved hvordan man får EdgeCam til at finde lisenen?

Er der nogle bruger gruppe til EdgeCam?

mvh. Karsten.

Fra : Gert kristensen

Dato : 27-03-03 08:12

hvorfor spørger du ikke du ikke der hvor i har købt edgecam .. det ved de
alt om

Fra : Lars

Dato : 27-03-03 21:57

In article <3e82a492$0$42666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Gert@post7.tele.dk says...
> hvorfor spørger du ikke du ikke der hvor i har købt edgecam .. det ved de
> alt om

Formentlig for at få respons fra andre mulige EdgeCAM brugere og dermed adgang til flere
erfaringer.
Det er jo hvad usenet og denne gruppe er til for. Så derfor!

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 27-03-03 21:59

Det har jeg prøvet men uden held. De arbejder på sagen men det kunne jo være
at der var en her der havde løsningen