MKP Caravans?
Fra : Henrik Andersen

Dato : 26-03-03 21:47

Hej!
MKP Caravans var der engang en dansk fabrikant af campingvogne, der hed.
Findes firmaet endnu? Hvordan er erfaringerne med disse vogne? De var jo ret
dyre sammenlignet med andre vogne på samme størrelse.

Med venlig hilsen

Henrik Andersen

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 26-03-03 22:26

"Henrik Andersen" <peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ret
> dyre sammenlignet med andre vogne på samme størrelse.

Hej Henrik.

MKP laves ikke mere.
Mine erfaringer med mærket er ikke særlig gode, jeg havde en årgang 76 der
var utæt flere steder, men det kan man nok opleve med de fleste mærker.

Hilsen, Steen.

Fra : driver

Dato : 26-03-03 22:43

"Henrik Andersen" <peter900000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ret
> dyre sammenlignet med andre vogne på samme størrelse.

Jeg har en MKP der er ca. 25 år gl. og den ser ud som ny både ind- og
udvendig. Jeg har været yderst rilfreds med den.
mvh
driver

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-03-03 20:07