Inter process communication mellem php og ~
Fra : kim

Dato : 26-03-03 19:10

Jeg har overstående problem og har set lidt på sockets og xml-rpc. Kan
xml-rpc bruges som normal rpc?? altså uden noget xml geil.. :)
Og er der andre måder end sockets hvis jeg ikke ønsker xml-rpc? jeg har
også overvejet 'Named Pipes (filer)'

mvh
Kim

Fra : Rene Beining

Dato : 27-03-03 11:22

Fra : kim

Dato : 27-03-03 16:22

> Forresten : Sej email addresse, lidt svær at huske i hovedet :)
lksdf er hvad der ligger i fingrene :)
klbe00_NOSPAM_@control.auc.dk | fjern _NOSPAM_

Mvh
Kim