Hjælp med programmering til Dankort betali~
Fra : Lars Enøe

Dato : 26-03-03 17:54

Hejsa!

Til vores WEBSHOP bruger vi et program, som hedder ShopFactory til at
lave vores hjemmeside. Det fungerer upåklageligt. Programmet laver
HTML sider i Jacascript. Men vi vil gerne have integreret Dankort
betaling med i vores webshop, og det lovede dem der har solgt os
programmet også at det kunne. Men de har vist lovet mere end de kunne
holde og har problemer med at få det til at virke.

Alt vores kommunikation foregår for tiden på engelsk og meget
langsomt. Så jeg ville høre om der er nogle der kunne hjælpe mig med
at få det til at virke, selvfølgelig mod betaling.

Med venlig hilsen

Lars Enøe
FastFoto.dk

Fra : Soren Davidsen

Dato : 26-03-03 17:58

Lars Enøe <lars@enoe.dk> writes:

> Hejsa!
[snip]

Hvis det er javascript du soeger hjaelp til, saa proev en af de grupper
der ved noget om det, f.eks.: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Robert

Dato : 31-03-03 19:55

Prøv -> http://www.shopfactory.no

Robert.

Fra : Robert

Dato : 26-04-03 12:16

Hei,

Fullfunksjonell integreringspakke kompatibel med ShopFactory V5.xx,
med http://www.interpay.dk/ som udbyder.

Inkl.: VISA - MasterCard - Dankort m/m

Følg lenke:
http://r2000r.com/rgs/index.html?target=dept_17.html&lang=en-us

MVH Robert.

Fra : Robert

Dato : 26-04-03 11:42

Hei,

Du kan få nu fullfunksjonell integreringspakke