Newsflow i dk.
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 26-03-03 14:03

Hej!

Er der nogen der tør skyde på hvor store datamængder der kommer igennem dk-
hirakiet (uden de binære) på én dag?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 26-03-03 14:32

Morten Brynjolf, du skrev:

> Er der nogen der tør skyde på hvor store datamængder der kommer igennem dk-
> hirakiet (uden de binære) på én dag?

Her er en side med antal artikler.
http://www.ifa.au.dk/~harder/statistik.html

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-03-03 14:49

Morten Brynjolf <not@valid.one> writes:

> Er der nogen der tør skyde på hvor store datamængder der kommer igennem dk-
> hirakiet (uden de binære) på én dag?

Normalt er det mellem 6 og 10 MB om dagen. Jeg vil tro at
gennemsnittet ligger på omkring 8 MB om dagen. Enkelte dage har jeg
dog set over 20 MB, men de er sjældent.

--
Jacob - www.bunk.cc
It's great to be smart 'cause then you know stuff.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-03-03 18:51

Morten Brynjolf wrote:

> Er der nogen der tør skyde på hvor store datamængder der kommer igennem dk-
> hirakiet (uden de binære) på én dag?

Ca. 8 MB om dagen ifølge lidt overslagsregning baseret på
<http://www.ifa.au.dk/~harder/statistik.html> og den newsdatabase
min private newsserver har..

--
Hygge..