link
Fra : Matin Christiansen

Dato : 26-03-03 10:19

Hej alle,

jeg ved godt at jeg nok ikke bliver så populær ved at henvise til
nedestående link, men faktisk synes jeg det forklarer en hel del om
hvordan man kan opnå det ønskede vægttab og på en yderst forståelig
måde. Jeg har absolut ingen relationer til iform ej heller abonnement
eller ligende... Men prøv at tage et kig på siden.

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=435&a=3328

Martin

Fra : Kat

Dato : 26-03-03 20:44

For tidskrævende mht. indkøb og madlavning, synes jeg... Hvis du
logger på som bruger, kan du gå ind i et debatforum og læse om andre
brugeres erfaringer med "slank-igen".

vh Kat