SØGER Mauser ammo 8x57
Fra : Dennis Albæk

Dato : 26-03-03 09:02

Hej, er der nogen der ligger inde med ammo, til en Mauser 8x57, jeg er
interesseret i både gammel tysk ammo + nyere.

Dennis Albæk

d.albaek@mail.dk

Mob: 51294909

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 27-03-03 08:39

Hej Dennis, jeg ved ikke om du får noget af det krudt du efterlyser, men pas
på hvis du får nogle patroner mærket 8X57 j og js og du ikke kender
forskellen.
Jeg ved ikke om du er en erfaren skytte inden for området, men for en
sikkerheds skyld.

Held og lykke med
Tau

Fra : Erik Prestmo

Dato : 26-03-03 21:56

Dennis Albæk <web105@kursist.amu-syd.dk> skrev i
> Hej, er der nogen der ligger inde med ammo, til en Mauser 8x57, jeg er
> interesseret i både gammel tysk ammo + nyere.

Om du tar en titt på lenka nedenfor : atodalseftef/index.htm
så vil du finne blant ammoen ca 600 stykkergammel tysk / gammel norsk
etterkrigs....

Men dette er jo i Norge, et Dansk firma fortalte meg at å eksportere ammo
til Norge er umulig (8x58 RD) og da er det vel umulig å importere også.....?

Men om du kan bytte i 8x58 RD, så kan jeg jo kjøpe disse og sende deg,
bytteforholdet blir vi Sikkert! enige om......

--
ErikP

Ladebokens hjemmesider:
http://ladeboken.tripod.com/index.htm