TDC ADSL med dialer...?
Fra : TDC

Dato : 26-03-03 08:36

Hej,

Jeg har fået installeret ADSL ved TDC - burde nok have læst betingelserne
bedre.
Jeg skal aktivere et opkaldsprogram for at komme på nettet - det er ret
irriterende. Kan jeg undgå denne omvej?

Mvh,
Jonas

Fra : Klitgaard

Dato : 26-03-03 09:16

"TDC" <jonas@autofire.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedre.
> Jeg skal aktivere et opkaldsprogram for at komme på nettet - det er ret

Ja, med en router.

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-03-03 09:54

On Wed, 26 Mar 2003 08:36:20 +0100, TDC wrote:
> [...]
> bedre.
> Jeg skal aktivere et opkaldsprogram for at komme på nettet - det er ret

Konvertere til BB|ADSL istedet for TDC Internet Bredbaand

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : JHS

Dato : 26-03-03 10:15

> Konvertere til BB|ADSL istedet for TDC Internet Bredbaand

Er det også en TDC-service?

Mvh,
Jonas

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-03-03 10:57

On Wed, 26 Mar 2003 10:14:46 +0100, JHS wrote:

> Er det også en TDC-service?

ja.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-03 10:14

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Konvertere til BB|ADSL istedet for TDC Internet Bredbaand

Det kan man vel ikke før 6 månedere efter?

Men jeg havde forstået på det hele, at TDC ville sammelægge de forskellige
privatprodukter, så alle fremover blev oprettet som BB|adsl?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 27-03-03 14:47

On Thu, 27 Mar 2003 10:14:03 +0100, Bjarke Hansen wrote:
> "Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Det kan man vel ikke før 6 månedere efter?

Aner det ikke.

> Men jeg havde forstået på det hele, at TDC ville sammelægge de forskellige
> privatprodukter, så alle fremover blev oprettet som BB|adsl?

Aner det ikke. Men var hvad jeg ville goere hvis jeg bestemte.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 17:32

> Aner det ikke.

Jo man kan. Ring på 80 80 80 31 - 1 og bed om det.

Ikke noget konkret om endnu.

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 17:37

> Jo man kan. Ring på 80 80 80 31 - 1 og bed om det.

Bemærk at du skal have tlf. ved TDC og regningen for eftertiden så vil komme
sammen med tlf-regningen.

/Jan

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 14-04-03 15:41

> Bemærk at du skal have tlf. ved TDC og regningen for eftertiden så vil
komme
> sammen med tlf-regningen.

Man _SKAL_ ikke have tlf ved TDC - det kan sagtens være en anden
teleoperatør - altså et gensolgt nummer.

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-03 16:57

> Bemærk at du skal have tlf. ved TDC og regningen for eftertiden så vil
> komme sammen med tlf-regningen.
>
> Man _SKAL_ ikke have tlf ved TDC - det kan sagtens være en anden
> teleoperatør - altså et gensolgt nummer.

NIX!
Ikke hvis han skal have den løsning Martin Højriis omtalte. Men det er
rigtigt at han på hans nuværende godt kan beholde en evt. anden tlf-udbyder.

/Jan

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 17-04-03 00:40

> NIX!
> Ikke hvis han skal have den løsning Martin Højriis omtalte. Men det er
> rigtigt at han på hans nuværende godt kan beholde en evt. anden
tlf-udbyder.

Kilde?

Fra : KsNa

Dato : 17-04-03 19:51

"Rasmus Haslund" <spam@warchalking.dk> skrev i en meddelelse

> tlf-udbyder.
>
> Kilde?

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris

Undskyld Rasmus - for mailen, det var en smutter

Mvh.
Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-03-03 09:16

"TDC" <jonas@autofire.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal aktivere et opkaldsprogram for at komme på nettet - det er
ret
> irriterende. Kan jeg undgå denne omvej?

Konverter til BB|ADSL eller anskaf dig en router

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)