Nogen der ved hvornår 9500pro kommer til D~
Fra : ThomasT

Dato : 25-03-03 20:25

Jeg har for snart 1 måned siden bestilt et Radeon 9500Pro, men de bliver ved
skrive fra forhandleren at de bliver nødt til at udskyde. Er der nogen der
ved hvornår de kommer, eller skal jeg finde mig et andet GFX-kort??

ThomasT

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-03-03 21:23

"ThomasT" <FJERN_DETTEthth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrive fra forhandleren at de bliver nødt til at udskyde. Er der nogen der
> ved hvornår de kommer, eller skal jeg finde mig et andet GFX-kort??

De fleste forhandlere oplyser, at de forventer det på lager i starten af
april. Flere nævner 2-3 april. Men de er dog også enige om, at de ikke har
fået bekræftet det fra importøren.

Kurt

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-03-03 23:27

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> wrote in message

> De fleste forhandlere oplyser, at de forventer det på lager i starten af
> april. Flere nævner 2-3 april. Men de er dog også enige om, at de ikke har
> fået bekræftet det fra importøren.

SHG havde fået en "bekræftelse" på 25.03 for nogle uger siden. Men nu
skriver de 03.04 som "forventet" dato. Jeg ved ikke helt, om den første
leverance overhovedet kan dække efterspørgslen. Men nu får vi at se. Jeg er
stadig glad for mit 9100'er

/Nikolaj

Fra : the reaper

Dato : 27-03-03 13:46

"Nikolaj Borg" wrote
> [...]
> skriver de 03.04 som "forventet" dato. Jeg ved ikke helt, om den første
> leverance overhovedet kan dække efterspørgslen. Men nu får vi at se. Jeg

De fik faktisk 30 på lager d. 26.03. Jeg har bestilt mit for 2-3 uger siden
og var desværre ikke med i den pulje. Nu må vi se hvor mange de får d.
03.04.

Mvh
Thomas