forgotten silver
Fra : harry

Dato : 20-03-01 09:49

var der nogen der så subj., af peter jackson, på tv2 i søndags?
storgriner! jeg har læst et eller andet sted at mange kiwier købte
historien, og blev temmelig pissed-off da de hørte det var fake.

harry

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-03-01 10:38

harry <netan@yahoo.com> skrev i en news:3AB71988.6040909@yahoo.com...
> var der nogen der så subj., af peter jackson, på tv2 i søndags?
> storgriner! jeg har læst et eller andet sted at mange kiwier købte
> historien, og blev temmelig pissed-off da de hørte det var fake.

Jeps. Ret sjov film. Jackson var i øvrigt blevet noget øh, rund i det.

Vh Henrik

Fra : harry

Dato : 20-03-01 10:54

en francis ford coppola-kloning!