Rumpistol
Fra : Lé freak

Dato : 25-03-03 11:33

Hej, jeg skal bruge en ny cd med Rumpistol. Ved I hvor jeg kan få en adresse
på manden bag projeket eller et pladeselskab?

Mvh Søren

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 25-03-03 22:36

> Hej, jeg skal bruge en ny cd med Rumpistol. Ved I hvor jeg kan få en
adresse
> på manden bag projeket eller et pladeselskab?

Umiddelbart lyder det som om du har røget en rumcigar Er der et band der
hedder rumpistol?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 25-03-03 23:05

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message
> adresse
>
> Umiddelbart lyder det som om du har røget en rumcigar Er der et band
der
> hedder rumpistol?
>
> Mvh Martin Sjøstrand

Lidt fjollet af dig at svare på noget du ikke ved noget om, for derefter at
spørge om noget åbenlyst, er det ikke?! (og nej, det behøver du ikke svare
på)

Rumpistol hedder Jens Berents i virkeligheden, og pladen er efter sigende
kommet på Rump Records (Rump som i RUMPistol), som er hans eget label...

hæj hæj,
Mads
_____
www.madshougaard.dk - graphic design

Fra : Søren Sohl

Dato : 26-03-03 15:15

> Rumpistol hedder Jens Berents i virkeligheden, og pladen er efter sigende
> kommet på Rump Records (Rump som i RUMPistol), som er hans eget label...

ved du hvordan man kontakter manden eller selskabet ?

søren

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 26-03-03 15:57

"Søren Sohl" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote in message

> ved du hvordan man kontakter manden eller selskabet ?
>
> søren

Nej, desværre!

Mads
_____
www.madshougaard.dk - graphic design

Fra : Mikkel Winther

Dato : 27-03-03 12:43

> ved du hvordan man kontakter manden eller selskabet ?

Jeg havde ham i studiet i mit radioprogram for ikke så frygteligt lang tid
siden. Jeg mener hans e-mail adresse er rumpistol hos hotmail punktum com.
(Min hukommelse er ikke så god som den har været, så skriv lige hvis det er
forkert, så skal jeg finde den rigtige frem.)

Selskabet er bare ham selv. Han har udgivet pladen for egne midler, og den
er indtil videre det eneste der er udgivet på Rump Records.

HTH.

m.

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-03-03 12:59

"Søren Sohl" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> writes:

> ved du hvordan man kontakter manden eller selskabet ?

Prøv google.com - den kan trylle, kan du tro.. Skriv 'rumpistol' som
søgeord, og det første hit giver dig den information du ønsker..

--
Ole Hansen