S: Leupold Vari-X III
Fra : Peder Bruun

Dato : 24-03-03 23:47

Leupold Vari-X III. 4.5-14x50,
mil dot sigte og lystårn.
Leupold varenr. 53662.
Helt ny, har aldrig været monteret.

Nypris kr. 9700.-

Sælges for min. kr. 6500.-
Befinder sig i Albertslund

Venligst

Peder Bruun
Tlf. 43 62 48 08
Mobil 40 98 48 08
email: pbruun@image.dk

Fra : M@X

Dato : 25-03-03 15:46

> Leupold Vari-X III. 4.5-14x50,
> mil dot sigte og lystårn.
> Leupold varenr. 53662.
> Helt ny, har aldrig været monteret.
>
> Nypris kr. 9700.-
>
> Sælges for min. kr. 6500.-
> Befinder sig i Albertslund

Det er den samme som jeg lige har købt helt ny i USA for $727,04 og fået
sendt hjem med posten.
Den står mig i 5300,- incl porto og p&p og befinder sig i mit våbenskab.

Det er lige før prisforskellen kan financere en flybillet derover

mvh M@X

Fra : Michael Frandsen

Dato : 25-03-03 21:10

hvor i usa har du købt den??

Fra : M@X

Dato : 26-03-03 17:12

> hvor i usa har du købt den??

For 3. eller 4.gang lægger jeg lige det samme link ind igen.

http://www.sportsmanscorner.com

Den gode Bart Westerman betaler du med dit kreditkort og han sender varen
til en af dine bekendte eller familie i USA som pakker varen om uden faktura
og følgeseddel. Han/hun sender det som en gave uden værdi og du slipper for
told og moms.

mvh M@X (ansat i Told & Skat)

Fra : John Andersen

Dato : 28-03-03 00:59

Kan du fortælle hvad fragten løb op i?? Jeg har et par gange fra vener i
Canada fået sendt noget herop, men fra 1 Januar 2003 er fragtprisen er
steget så meget at det ikke længere kan betale sig at få noget sendt derfra,
UPS tager for en lille pakke på 25x 25x15 cm vægt 1½ kg. 1700 kr for at
fragte over sumpen.
John

Fra : M@X

Dato : 28-03-03 14:33

"John Andersen" <who@care.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
derfra,
> UPS tager for en lille pakke på 25x 25x15 cm vægt 1½ kg. 1700 kr for at

Jeg fik en pakke i december fra Californien på 70x40x20 cm og den vejede
ca.10 kg.
Portoen var 44 US$
Småposer koster ca.5-8 $

M@X

Fra : John Andersen

Dato : 28-03-03 19:43

Hvilket selskab bruger du til at få sendt fra us?? Jeg brugte UPS til de
satte prisen op til overpriser, jeg er ved at finde en anden og billig &
hurtig måde at få ting tilsendt fra can, skulle nødig være med slow boat
from china eller pony express.
Poul

Fra : M@X

Dato : 29-03-03 07:00

".
> Hvilket selskab bruger du til at få sendt fra us??

US-Post kaldet Postmand Per i Danmark.

Ved store forsendelser bruger jeg Airborne Express.

M@X

Fra : Peder Bruun

Dato : 01-04-03 18:15

Jeg kan kun ønske dig tillykke med købet.

Har købt kikkerten før jul, så kursen har ikke ligefrem ændret sig i mit
favør.

Derudover er man lidt på spanden hvis man ikke har forbindelser i USA som
kan lege mellemmand.
Jeg prøvede selv flere internetbutikker, bla. Cabelas.
De vil enten slet ikke sende en kikkert til Europa, eller også tager de sig
betalt som John beskriver længere nede i tråden. Dertil kommer så det
spændende med indførslen. Finder Told og Skat den eller er man heldig ?

Nyprisen har jeg fået hos Normark, tidligere importør (ca. 10.000.-) og
Gamefair ( 9700.-). Kvistgård siger 6500.- det tror jeg ikke rigtig på, så
det har jeg valgt at ignorere.

Kikkerten er stadig til salg for 6500.-

Venligst

Peder