ER MEGA FED
Fra : master!

Dato : 24-03-03 22:58

Jeg er over super sindsyg delle fed..
jeg er baskme slatne fed!!!

ø hvordan blir jeg slank!!!

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 24-03-03 23:05

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3e7f7f74$0$52136$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg er over super sindsyg delle fed..
> jeg er baskme slatne fed!!!
>
> ø hvordan blir jeg slank!!!
>

> mvh

Hej

Du tager/får taget et billede af dig selv - mere eller mindre påklædt, alt
efter temperament. Sætter dette billede op på køleskabet sammen med et andet
af dig fra dengang, du var tilfreds med dig selv.

Det er jo de små(store) besøg i køleskabet, der (efter min erfaring) er
årsag til de for mange kilo

VH Birgitte

Fra : Faithless

Dato : 31-03-03 19:30

"Birgitte Abkjær" wrote:>

> Du tager/får taget et billede af dig selv - mere eller mindre påklædt, alt
> efter temperament. Sætter dette billede op på køleskabet

Det er sku' en godt ide', mon jeg kan overtale mit pizzaria (c;.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-03-03 03:19

master! wrote:
> Jeg er over super sindsyg delle fed..
> jeg er baskme slatne fed!!!
>
> ø hvordan blir jeg slank!!!

1. Spis mindre (færre kalorier)
2. Forbrænd mere (vær mere aktiv)
3. Spis mindre *og* forbrænd mere

.... Nej, der var ingen der sagde, at det var nemt.

--
Peter Knutsen

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 26-03-03 02:46

master! skrev:

>ø hvordan blir jeg slank!!!

Ved at dreje hovedet fra side til side - hver gang du blive budt noget
at spise eller en bajer

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet