/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore håndhæver minimumsforbrug.
Fra : Fischer


Dato : 24-03-03 13:11

Jeg har lige fået en mail fra Telmore, der gør mig opmærksom på at det ene
af mine numre ikke har opnået minimumsforbruget og at der i næste måned
bliver pålagt et administrationsgebyr på 7,50 kr.

.... hvilket jeg i øvrigt finder ganske i orden.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.




 
 
BHR (24-03-2003)
Kommentar
Fra : BHR


Dato : 24-03-03 13:14

Jeg har også fået en mail cer viser forbrug på 47,50 kr. over 3 mdr.
Jeg regner med et par samtaler endnu inden 1. april, så forbruget ikke er
under 50 kr.



Christian Poulsen (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 24-03-03 20:49

> Jeg har også fået en mail cer viser forbrug på 47,50 kr. over 3 mdr.
> Jeg regner med et par samtaler endnu inden 1. april, så forbruget ikke er
> under 50 kr.

Er minimumsforbruget kr. 50,- i kvartalet?



Rainer Schöbe (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Rainer Schöbe


Dato : 24-03-03 21:37

Christian Poulsen wrote:
> Er minimumsforbruget kr. 50,- i kvartalet?

Ja.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"
using "Telmore HSCSD"



Claus E Beyer (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 25-03-03 12:08

"Rainer Schöbe" <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> skrev i en meddelelse
news:b5nqbh$2bdvcj$1@ID-60766.news.dfncis.de

using "Telmore HSCSD"

Ich auch / Også jeg.

Kan næsten ikke vente på at Telmore også får GPRS. Så behøver jeg kun at gå
rundt med én telefon på mig. For tiden bærer jeg rundt på en Nokia 3310 med
Telmore-kort, og en Motorola T260 eller en Ericsson T65 med et TDC-kort der har
GPRS uden abonnementsafgift. Godt nok koster de to første månedlige MB kr. 75
pr. MB, men med wap bruger man ikke så meget datamængde som ved "rigtig" netsurf
med en pc.

GPRS er en god ting, men er stadig for dyrt. Med Telmore HSCSD til 1,10 kr/min
får man data frem/tilbage betydeligt billigere end de ågerpriser der stadig
hersker for GPRS.

Jeg er imponeret over at Telmore kan tilbyde HSCSD for en éngangsafgift for
oprettelse på kr. 50,- når man tænker på at "Stjæle Danmark" skal have 40
kr/måned ekstra for tjenesten og samtidigt have en minuttakst på 1,95 kr i
dagtid og 95 øre/min aften samt s+h.

Bravo Telmore! (Nej, jeg har ingen interesser i Telmore. Jeg synes bare at det
er et godt, billigt og kundevenligt firma).

[Egentligt burde et firma som Telmore være overflødigt. Hvad nu hvis "Stjæle
Danmark" tog noget nær de samme priser af deres egne kunder, som de sælger
minutpriser og services til Telmore for?]

Claus


Ole Rasmussen (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 24-03-03 22:45



Hej

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

>> Jeg har også fået en mail cer viser forbrug på 47,50 kr. over 3 mdr.
>> Jeg regner med et par samtaler endnu inden 1. april, så forbruget ikke er
>> under 50 kr.

>Er minimumsforbruget kr. 50,- i kvartalet?

Ja !

--
M.v.h. Ole®

Ole Rasmussen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 25-03-03 23:34



Hej

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Jeg har lige fået en mail fra Telmore, der gør mig opmærksom på at det ene
>af mine numre ikke har opnået minimumsforbruget og at der i næste måned
>bliver pålagt et administrationsgebyr på 7,50 kr.

Ja, det er pokker til sjov ! - Telmore må holde op med hele tiden at
sænke minutprisen ! - jo mere de sænker prisen, jo mere skal vi ringe
for at overholde minimumsforbruget, det bider jo sig selv i halen...

--
M.v.h. Ole®

Christian Poulsen (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 26-03-03 01:47

> Jeg har lige fået en mail fra Telmore, der gør mig opmærksom på at det

[..]

Nu når vi er ved Telmore. Hvor længe gemmer de ens online-faktura? Altså
hvor langt kan man blive ved med at gå tilbage og se ens forbrug? SMS,
opkald, gebyrere, indbetalinger osv.



Frank (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 26-03-03 07:38

On Wed, 26 Mar 2003 01:47:05 +0100, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:
21.11.2001

>Nu når vi er ved Telmore. Hvor længe gemmer de ens online-faktura? Altså
>hvor langt kan man blive ved med at gå tilbage og se ens forbrug? SMS,
>opkald, gebyrere, indbetalinger osv.
>
Jeg kan se tilbage til den 21.11.2001 på min konto!

Hilsen
Frank W.

Telmore - Frank Rasm~ (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 26-03-03 09:34

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message
news:b5qt9a$nnf$1@sunsite.dk...
> > Jeg har lige fået en mail fra Telmore, der gør mig opmærksom på at det
>
> [..]
>
> Nu når vi er ved Telmore. Hvor længe gemmer de ens online-faktura? Altså
> hvor langt kan man blive ved med at gå tilbage og se ens forbrug? SMS,
> opkald, gebyrere, indbetalinger osv.

Vi vil tilbyde at man kan gå 2 år tilbage online, og imod afholdelse af
vores
omkostninger, få tilsendt yderligere data pr. brev om nødvendigt. Internt
opbevarer vi
dog alle data i mindst 5 år. Årsagen til at vi ikke lader alle data ligge
tilgængeligt er i
relation til den generelle performance på vores Oracle database


Mvh - Frank Rasmussen / Telmore A/S



Martin Jorgensen (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jorgensen


Dato : 26-03-03 18:41


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3e8165dd$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Vi vil tilbyde at man kan gå 2 år tilbage online, og imod afholdelse af
> vores
> omkostninger, få tilsendt yderligere data pr. brev om nødvendigt. Internt
> opbevarer vi
> dog alle data i mindst 5 år. Årsagen til at vi ikke lader alle data ligge
> tilgængeligt er i
> relation til den generelle performance på vores Oracle database
>
>
> Mvh - Frank Rasmussen / Telmore A/S
Se, det kalder jeg kundeservice og engagerede medarbejdere!
De svarer på spørgsmålene, for at hjælpe én, selvom man ikke engang
henvender sig direkte til dem

Mvh.
Martin Jørgensen.
telmore-kunde



JMo. (26-03-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 26-03-03 21:19

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in
news:3e81e642$0$42626$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Se, det kalder jeg kundeservice og engagerede medarbejdere!

Eller i hvert fald en engageret chef

Christian Poulsen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 27-03-03 00:51

>> Se, det kalder jeg kundeservice og engagerede medarbejdere!

> Eller i hvert fald en engageret chef

Frank er sikkert den eneste der må udtales sig på firmaets vegne?

Men jeg siger under alle omstændigheder, mange tak for svaret :)



Claus E Beyer (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 27-03-03 18:46

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e81e642$0$42626$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> "Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e8165dd$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Vi vil tilbyde at man kan gå 2 år tilbage online, og imod afholdelse af
>> vores
>> omkostninger, få tilsendt yderligere data pr. brev om nødvendigt. Internt
>> opbevarer vi
>> dog alle data i mindst 5 år. Årsagen til at vi ikke lader alle data ligge
>> tilgængeligt er i
>> relation til den generelle performance på vores Oracle database

>> Mvh - Frank Rasmussen / Telmore A/S
> Se, det kalder jeg kundeservice og engagerede medarbejdere!
> De svarer på spørgsmålene, for at hjælpe én, selvom man ikke engang
> henvender sig direkte til dem

Telmore kan vi li'.

Claus


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408606
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste