Prolink PixelView GeForce2 MX
Fra : \(o:Bobby:o\)

Dato : 20-03-01 06:37

Hei

Er der nogen der kender dette mærke "Prolink PixelView GeForce2 MX". Jeg
skal have nyt grafikkort, derfor tænkte jeg på at købe dette kort!!!, men da
jeg ikke kender dette kort vil jeg gerne høre om der var nogle der kender
dette kort. Dårlige/gode ting om dette kort

Mvh Benny

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-03-01 10:48

Hej

Jeg har kørt med et sådan kort i 4 måneder, og kan kun sige at det virker.
Det er en hjemme pc fra mit arbejde, og vi er 157 personer der har den samme
pc
med dette grafikkort og der har ikke været nogle problemer.
Og Prolink er godt til at opdatere deres driver og de virker.

Håber det var hjælp nok.
mvh
Kurt

Fra : Mikael Østergaard

Dato : 21-03-01 16:31

Jeg tror såmænd det er et udmærket kort. Du kan finde kortet nævnt i
nedenstående reviews og selv læse mere:

http://www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/video/pixelview_geforce2_mx/

http://www.tomshardware.com/graphic/00q3/000904/index.html