Vægtvogterne - uden at følge et hold?
Fra : Kat

Dato : 24-03-03 10:29

Hej!
Jeg synes, at vægtvogternes måde at omlægge kosten på lyder rigtig
tiltalende, især fordi det virker meget enkelt at følge. Men jeg er
ikke interesseret i at gå på et hold eller følge et brev-/email-kursus
eller lignende.

Jeg vil derfor spørge, om vægtvogterne (eller andre) har skrevet en
bog, som indeholder en kostplan med "madvare-points" og enkle
opskrifter, som man så kan indpasse mængdemæssigt efter sit eget
daglige energibehov/vægt/højde? Fx beregnet til dem, som allerede har
fulgt kurset, og som vil blive ved med at holde vægten nede?
Kan man evt. bare købe oversigten over points et sted? - eller findes
der noget lignende på nettet?

Ellers vil jeg meget gerne høre, hvis I har et godt forslag til en bog
med en kostplan, helst med en fast plan for hver dag, men tilrettelagt
sådan, at man kun skal købe ind 1-2 gange om ugen ...og ikke alle
mulige dyre ting, man kun lige skal bruge et drys eller en spsk af,
hvorefter man ikke ved, hvad man skal bruge resten til, og det kan
selvfølgelig ikke fryses....

Har kigget på nogle af de bøger, der bliver anbfalet her i gruppen,
bl.a. Anne Larsens, men alene ingrediens-listerne får mig til at tabe
modet, både pga høj pris og stort tidsforbrug, (-men det ser da
lækkert ud .

Kat.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 24-03-03 11:21

"Kat" <katten_i_hatten@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bl.a. Anne Larsens, men alene ingrediens-listerne får mig til at tabe
> modet, både pga høj pris og stort tidsforbrug, (-men det ser da

Hej!!

Jeg vil lige komentere det du skrev om Anne Larsen. Jeg synes ikke det
kræver det helt store hverken tid eller penge. Da jeg købte hendes kogebog
købte jeg samtidig en pose bulgur og det var det. Vil sige at hendes
opskrifter er vildt gode og det smage fantastisk godt. Kan klart anbefalde
det.

Knus
Heidi Bojsen

Fra : randi

Dato : 25-03-03 20:49

de har også en 6 ugers pakke man kan købe på nettet.
www.weightwatchers.dk
enig - systemet er ret godt.
Men ellers kom til de 3 første møder. Så kan du klare dig selv derefter.
mvh