Hundefødselsdag
Fra : Karina og Christian

Dato : 24-03-03 00:18

Hej gruppe/hundeelskere

Inspireret at tråden om, hvilke hunde, vi hver især deler vores liv med,
synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres hunde har
fødselsdag )

Nå ja indrømmet - tanken strejfede mig også, fordi Vaks rent faktisk fylder
7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Mange fødselsdagshilsner
Karina, Christian og Vaks

Fra : Leyna

Dato : 24-03-03 00:29

On Mon, 24 Mar 2003 00:18:16 +0100, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

> [...]
>
>Nå ja indrømmet - tanken strejfede mig også, fordi Vaks rent faktisk fylder
>7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Så vil jeg da lige skabe forvirring ved at fortælle at Vaks først
bliver 1 år d. 9. juni i år!

(Vaks er et godt navn, ikk'?)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-03-03 00:41

Cikorie: 25.6.1992
Chili: 16.7.1996
Balto: 16.6.2002

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk/dogs/Start.htm

Fra : Kosmonauten

Dato : 24-03-03 04:49

"Karina og Christian" skrev i en meddelelse
> [...]
> synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres hunde har

Hejsa og tillykke Vaks ;C)
Laika. 6.12.1999.
Afhentet i Haslev 6.2.2000.
Hygge
Martin & Laika

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-03-03 08:58

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> escribió en el
mensaje news:3e7e40c3$0$4384$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
med,
> synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres

Igår var der en uge til Alfa fylder 3 måneder, så kan i jo nemt gætte
hvornår den har fødselsdag

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 24-03-03 09:13

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message
> [...]
fylder
> 7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Tillykke til Vaks :0)

Min Bailey bliver et år d. 10/6 2003

Hilsen Betina

Fra : Sander s

Dato : 24-03-03 09:16

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse

> Nå ja indrømmet - tanken strejfede mig også, fordi Vaks rent faktisk
fylder
> 7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Tillykke til Vaks : - )

Buffy er født d. 8 / 10 - 02.

Mvh. Sander

Fra : Smat

Dato : 24-03-03 11:09

> [...]
fylder
> 7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Stort tillykke til Vaks.

Ja vi fejrede Apollos ½ års fødselsdag i lørdags - så han er fra d. 22/9-03

Margrethe

Fra : Smat

Dato : 24-03-03 11:25

Fra : bettina

Dato : 24-03-03 11:14

> [...]
> synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres hunde har

Mocka 26-09-2000

Fra : Annika Pedersen

Dato : 24-03-03 12:47

> Hej gruppe/hundeelskere
>
> Inspireret at tråden om, hvilke hunde, vi hver især deler vores liv
> med, synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres
> hunde har fødselsdag )

Chili (som er en han-chihuahua på trods af navnet) fyldte 1 år d.
10.marts.
Han skal nok snart flytte (håber at få orden i det i denne uge) - og
bliver så sjællænder sammen med "mor" og "far".

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Line

Dato : 24-03-03 13:32

"Karina og Christian" wrote:

> Inspireret at tråden om, hvilke hunde, vi hver især deler vores liv med,
> synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres hunde har
> fødselsdag )

Hejsa Vaks.

Tillykke med fødselsdagen!

Nasse Nøff er født d. 26.07.98, Diva d. 15.03.02, så hun har lige overstået
sin 1. fødselsdag. Hun var meget begejstret for konceptet
"fødselsdagsgaver"!!

Mvh. Line

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 24-03-03 15:05

Geisha er født 22/7-96
Eros er født 15/6-00

--
Siv-Helen Alterskjær
sivhelen@frisurf.no

Fra : Ladycatwoman

Dato : 24-03-03 15:41

> [...]
fylder
> 7 år i dag den 24. marts - han er altså fra 1996)

Jeg kan se, at de fleste hunde har fødselsdag om sommeren, men det er vel
også nemmest at have en lille hvalp på det tidspunkt.
Cujo er dog født 6/4 2001, så han fylder meget snart 2 år.

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Anja R.

Dato : 24-03-03 20:57

Ladycatwoman wrote:
> [...]
> vel også nemmest at have en lille hvalp på det tidspunkt.
> Cujo er dog født 6/4 2001, så han fylder meget snart 2 år.

Så vil jeg da lige præsentere mine 3 "vinterhunde"

Charlie: 14/12-00
Fie og Fluer: 25/2-02

Venlig hilsen
Anja R.

--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-03 19:37

Det var da noget ondskabsfuldt noget at finde på.

Centa 20 06 1994
Fie 30 05 2001

Se nu bare, nu skal jeg købe fødselsdagsgaver.
Det skulle jeg ellers have glemt...
Nå hun har lige gået 1500 meter spor, så har hun vel fortjent den.

M.V.H....Benny..

Fra : skingur

Dato : 24-03-03 20:48

Den lille langhårede (Gandalf) bliver 2 år d. 18 maj.
Jeg tror, han skal have en ny vandskål - til jul fik han en meget fin
madskål lavet af en lokal kunsthåndværker. Iøvrigt synes jeg ikke, man
skal forkæle sine hunde...

Kh Christina og Kongen af Gravhundene..... (han knurrer hvis jeg ikke
skriver sådan...)

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-03 22:58

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal forkæle sine hunde...
>
> Kh Christina og Kongen af Gravhundene..... (han knurrer hvis jeg ikke

Jamen jeg er da næsten villig til at tro dig

M.V.H....Benny..

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 02-04-03 02:12

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tror, han skal have en ny vandskål - til jul fik han en meget fin
> madskål lavet af en lokal kunsthåndværker. Iøvrigt synes jeg ikke, man

He he, var lige forbi en herreforretning for at se på fødselsdagsgaver til
kæresten, men faldt i stedet i svime over ægte Burberry skåle og
halsbånd.... Desværre lidt overdrevne i størrelsen til Robin (som absolut
ikke mangler halsbånd.... men måske et badebassin, hmmm...)

-Trine og Kongen af Terriere

Fra : Verner

Dato : 24-03-03 21:16

> [...]

>synes jeg egentlig, det kunne være sjovt at høre, hvornår jeres hunde har

Her er flere muligheder for at fylde gruppen op med mere ligegyldigt
pladder:

Hvad farve har din hund ?
Hvad hedder den dog ?
Hvor sover din hund ?
Hvor er din hund købt ?
Hvad slags hund har din nabo ?

Meget relevante spørgsmål for en hundegruppe - ikk'

Verner

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-03-03 21:57

Vores hund, Baluka, har fødselsdag d. 7/8 - 01.

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-03 14:11

"Verner" <vv@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her er flere muligheder for at fylde gruppen op med mere ligegyldigt
> pladder:
>
> Hvad farve har din hund ?
> Hvad hedder den dog ?
> Hvor sover din hund ?
> Hvor er din hund købt ?
> Hvad slags hund har din nabo ?
>
> Meget relevante spørgsmål for en hundegruppe - ikk'
>
> Verner

Ja der er sikkert grundlag for at alle "Hvad" ér kan få helt deres
egen gruppe:

dk.fritid.hund.farve
dk.fritid.hund.navn
dk.fritid.hund.købt