Fyldt kalkunbryst
Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-03-03 22:03

Hej NG.

Vi skal have fyldt kalkunbryst på Onsdag. Der er jo rig mulighed for, at det
skal blive lækkert, men hvad ville I lave fyldet af?

Klaus.

Fra : mcloud

Dato : 23-03-03 22:53

"Klaus Petersen" skrev d. 23-03-03 22:03 dette indlæg :
> [...]
at det
> skal blive lækkert, men hvad ville I lave fyldet af?

Jeg ville smørre det med pesto og fylde soltørrede tomateret par fed
hvidløg skåret i tynde skiver , og parmaskinke eller serrano skinke og
mozzarellaost friskkværnet peber og middelhavssalt i ,vikle det med
skinke og snørre det . Stege det i ovnen i ca 35 -40 minutter efter
størrelse .

mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 25-03-03 07:33

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Vi skal have fyldt kalkunbryst på Onsdag. Der er jo rig mulighed for, at
det
> skal blive lækkert, men hvad ville I lave fyldet af?

Har fornyligt lavet lammefarseret kalkunbryst til familiekomsammen. Stor
succes!!!!

Hakket lam med løg, hvidløg, æg, feta og krydderier. En times tid i ovnen i
en bradepande med blandede grøntsager skåret i passende stykker og serveret
med hjemmebagt madbrød (et hvedebrød med grahamsmel, soltørrede tomater,
hvidløg, tomatpure og rosmarin), tczatchiki (eller hvordan det nu er det
staves) og ris med vilde.

Jum jum, det smagte nærmest uforskammet godt

Mvh Mads

Fra : Knud Hubbard

Dato : 25-03-03 09:46

On Tue, 25 Mar 2003 07:33:21 +0100, "Mads Thorning Pedersen"
<cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

>"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse

>det

Jeg postede et indlæg d. 19/3. Fyldet bestod af Chipotle chili,
babyspinat, norsk myseost og bacon skiver.

Fra : Lykke

Dato : 26-03-03 20:41

et delikat fyld med meget smag kunne være 300 g. kalv-flæskefars rørt med
fyld fra et lille franskbrød udblødt i ca. 3 dl. mælk. + hakket indmad + 3-4
fed hakket hvidløg ?
et godt drys tørret timian.
en skøn duft og let at tilberede, tilsæt endelig ikke champignon, de giver
en sær fersk smag ved siden af det krydrede.