"Sovs" til fiskepaté
Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 23-03-03 21:35

Hej!

For nyligt var jeg på restaurant, hvor vi fik to slags fiskepaté til
forrest. I kanten af tallerkenen var der en stribe af en eller anden
suppedas, som smagte vældig godt til. Den var enten brun eller grøn.

Har nogen en idé til, hvad det har været?

/Anne

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-03-03 22:07

> Har nogen en idé til, hvad det har været?

Jeg tror man skulle have været der. Mulighederne er for mange.

Fra : Rømer

Dato : 24-03-03 12:48

Farven alene er det jo lidt vidtløftigt at gætte ud fra - grøn, så kunne det
være dild; sort, så kunne det være trøfler...
Tør man foreslå østers ?

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 24-03-03 16:11

Sun, 23 Mar 2003 21:34:37 +0100, skrev "Anne Lindholt Ottosen"
<anli@VAEKc.dk> :

Kan det have været pesto (genovese) ??

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 24-03-03 21:52

"Gitte Sørensen" <gydda@DETTE_SKAL_SLETTESsol.dk> wrote in message

> Kan det have været pesto (genovese) ??

Nej, det tror jeg ikke. (Det med det grønne og det brune er ikke, fordi jeg
er farveblind, men fordi der også var suppedas til hovedretten.)

Jeg er siden blevet foreslået, at det kunne være noget med indkogt
balsamico - kan det være?

/Anne