Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
A/S Nordic?
Fra : Morten DH

Dato : 23-03-03 16:52

Jeg stødte på A/S Nordic på en messe her i weekenden. se evt.
http://www.as-nordic.dk/

De tilbyder i samarbejde med Mæglergruppen Dansk Investering at man kan
investere i erhvervsejendomme med henblik på at lade de skattemæssige
afskrivninger betale for investeringen og derved etablere en større
opsparing uden at ramme privatforbruget.

Jeg har aftalt et møde med en af deres konsulenter; men ville da gerne lige
være rustet med gruppens erfaringer inden mødet - sååhh hvad er dommen, hot
or not?

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 23-03-03 17:04

On Sun, 23 Mar 2003 16:51:36 +0100, "Morten DH"
>Jeg har aftalt et møde med en af deres konsulenter; men ville da gerne lige
>være rustet med gruppens erfaringer inden mødet - sååhh hvad er dommen, hot
>or not?

Hvis du kan tåle at miste, det der kautioneres for, er det vel OK.

Jeg har en gæld på ~800.000 fra det, der engang hed SAN-Exco. Netop
erhvervsejendomme, som var så sikkert, så sikkert at investere i.

Jeg betaler 500/md, og det gør jeg nok i "nogle" år endnu. Ulempen er
at man ikke kan få gældssanering, så længe man har "anparter", og man
kan jo ikke sælge dem..

Mange af de projekter, er med dobbelt solidarisk hæftelse, så pas nu
på hvad du laver.....

--

/Dan MOrtensen
Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-03-03 17:41

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lige
> være rustet med gruppens erfaringer inden mødet - sååhh hvad er dommen,

Snak med en revisor, hvis du vil have rådgivning. Sådan et projekt kræver
professionel hjælp.

--
Jacob