re.dominans
Fra : simon leth jensen

Dato : 23-03-03 11:30

Hej Ng

Til hende der har problemer med sin hund med dominans har jeg et godt råd
jeg fandt i en bog.
Bogen hedder "Hundelytteren lyt dig ti en lydig hund"
Der er et kapitel om noget der hedder"Amichin bonding" -at etablere føreskab
for flokken det er en rigtig god bog.Og det virker jeg bruger den selv på
min hund.
Det handler om hvad man skal gøre ved:
1 Genforening- femminuttersreglen
2 Faresignaler
3 At lede gåturen
4 Madens magt.
Det er nogle enkelte ting man skal gøre og jeg syntes du skal prøve at købe
eller låne bogen for det er det værd.
Venlig hilsen
Tina

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 23-03-03 15:09

Hej Tina

Jeg vil fluks smutte på biblo og se om de har den :0)

Hilsen Betina

Fra : skingur

Dato : 24-03-03 09:12

"simon leth jensen" skrev d. 23-03-03 11:30 dette indlæg :
> [...]
føreskab
> for flokken det er en rigtig god bog.Og det virker jeg bruger den selv

hej - det lyder spændende. Kan du ikke lige kort fortælle, hvad
genforeningsreglen er? Min den lille langhårede (dværggravhund, han,
knap 2 år) laver den store hilsescene, hver gang jeg kommer hjem (altså
ikke hvis jeg bare har været ude med skraldespanden). Han hyler og
hviner, så man dårligt kan høre noget. Det er ikke fordi jeg synes det
er et problem overhovedet, men er det sundt og rigtigt? jeg går ud fra,
at han anderkender mig som leder, for han vil gerne slikke mig i
ansigtet. En hund i den størrelse må man enten løfte op..eller også må
man lægge sig på gulvet, hvis den skal have mulighed for at hilse. Han
er trods alt kun 20 cm høj...

Kh Christina, der har vænnet sig til kronisk at være høreskadet på
venstre øre...

GRAVHUNDE HAR IKKE BEN, DE HAR POTER!

http://www.kandu.dk/