Katrine's foder?
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-03-03 00:49

Hej, håber nogen kan hjælpe mig med at finde et bestemt mærke tørfoder!

Da det er det eneste vores lille ferie-kat Indy vil spise, skal jeg ud
og finde foder af mærket "Katrine's". Det kommer i en blå-gul pose og
fremstilles af B-S Pet Products. Er der nogen her der ved hvor dette
foder kan købes?

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-03-03 07:58

Hej Dorthe
Jeg ved at jeg har set det når jeg har handlet, men hvor
hmm, Fakta er en mulighed, det er ihvertfald i en af
dagligvare-butikkerne i Maribo (er jeg næsten 100 på)
vil tage en "kigger" i morgen når jeg er derinde.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 23-03-03 19:32

"Dorthe Prip Lahrmann" skrev:
> [...]
> foder af mærket "Katrine's". Det kommer i en blå-gul pose og
> fremstilles af B-S Pet Products. Er der nogen her der ved hvor dette

Hej Dorthe

Det foresvæver mig at jeg engang har købt foder af det mærke i Netto. Det er
dog efterhånden 1½ - 2 år siden.

Hilsen Kristin.

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 23-03-03 23:24

Jeg købte også det mærke i netto engang, men nu er de holdt op med at føre
det i min lokale netto, så mine katte, som også elskede Katrines, måtte få
noget andet.

Gitte