unkle Remix af Queens of the stone age
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 22-03-03 21:04

Har hørt at de har lavet et remix af nummeret til b-siden af den nye QTSA
single. Nogen der ved om der er rigtig, eller evt. har hørt det??

Har også læst at der skulle være et nyt album med UNKLE i maj!! Men det er
nu nok en and.......

Fra : zcully

Dato : 23-03-03 01:40

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> single. Nogen der ved om der er rigtig, eller evt. har hørt det??
>
> Har også læst at der skulle være et nyt album med UNKLE i maj!! Men det er

Dun har ganske ret i at Unkle har remixet Queens of the stone age. Det er på
den nye single "Gp with the flow" at B-siden er et Unkle remix af "No one
knows".

Ang. et nyt album er det vist rigtigt at der blev lukket ud at det er til
maj, men jeg tvivler nu!! Indtil videre er det vist lidt ukendt, men vil
mere skyde på aug.-sep. desværre ;-(

/Zcully

Fra : Troels

Dato : 23-03-03 11:48

> Har hørt at de har lavet et remix af nummeret til b-siden af den nye QTSA
> single. Nogen der ved om der er rigtig, eller evt. har hørt det??

De spilledede det i P3-Rock for noget tid siden. Carsten Holm lagde op til
at man kunne skrive ind med sin holdning til om det hørte hjemme i et
rockprogram, og om hvordan folk synes nummeret var. Jeg synes faktisk det
var ret fedt, men der var en del der skrev ind der ikke synes det var så
fedt (der i blandt tror jeg Carsten Holm var

> Har også læst at der skulle være et nyt album med UNKLE i maj!! Men det er
> nu nok en and.......

Det lyder fedt, men jeg har ikke hørt noget om det før. Men nyd James
Lavelle's nummer sammen med Zack de la Rocha i mens du venter

http://marchofdeath.com/

/Troels