Sonofon Kundeservice
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 22-03-03 18:53

Nu sidder jeg her - lørdag aften og skulle bruge min mobiltelefon
langt hjemmefra - og så finder jeg ud af, at "Den ønskede service ikke
er tilgængelig", når jeg forsøger at ringe ud. Og selv om jeg skifter
mit sim kort over i en anden telefon, får jeg samme fejl.

Nå! Jeg går ind på Sonofons hjemmeside for at finde et nummer at ringe
til - for et stort firma som Sonofon har da selvfølgelig et nummer man
kan ringe til, hvis man har problemer... Men hos Sonofon skal man ikke
have problemer i weekenden - for der er ingen på arbejde efter 16 på
en lørdag....

Desuden er det ikke muligt at skrive til dem via deres
fejlrapporteringsform, da den bare kommer med en

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'sideTest'
/erhverv/kundeservice/kontakt/do_send_email.asp, line 61

Nu må det være slut med at bruge sådan en amatørudbyder og skifte
tilbage til Tele Danmark - dem kan man i det mindste ringe til 24
timer i døgnet!

Det kan ikke passe at man betaler for en service som de ikke kan
leverer - og så er der ikke engang nogen man kan ringe og brokke sig
til...

RA'SGU!

/Lars

PS) Det tog desuden over en uge at få den til at fatte, at jeg skulle
have GPRS abbonoment på mit nummer....

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-03-03 20:01

Hej Lars !

> Nu sidder jeg her - lørdag aften og skulle bruge min mobiltelefon
> langt hjemmefra

Pas på med det *g*

> Men hos Sonofon skal man ikke
> have problemer i weekenden - for der er ingen på arbejde efter 16 på
> en lørdag....

Cool kommentar. Selv på hverdage må problemerne helst heller ikke være
akutte :)

> Desuden er det ikke muligt at skrive til dem

Nej, sidst jeg sendte en mail fik jeg en autoresponder, hvor der stod, at
der kunne gå op til en uge før de svarede...

> Nu må det være slut med at bruge sådan en amatørudbyder og skifte
> tilbage til Tele Danmark - dem kan man i det mindste ringe til 24
> timer i døgnet!

Telmore og SmartTalk er også udmærkede alternativer. Jeg har altid fået god
service hos dem.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk