hund fra Thailand
Fra : showdogs.dk

Dato : 22-03-03 08:27

Hej
showdogs.dk har modtaget et nødråb fra Thailand. Her sidder en dansk
statsborger, der har fået en hundehvalp og nu vil have den med hjem til
Danmark. Vedkommende har ikke kunnet finde oplysninger om hvilke
vacinationer og papirer der skal til for at alt er ok.
Vi håber der er nogen derude der kan hjælpe?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Peter Brown

Dato : 22-03-03 13:43

Hej

Jeg havde min hund med hjem fra Sydamerika og det eneste der var nødvendig,
var en vaccinationsattest mod rabies samt en International sundhedsattest.
Formoder det også gælder fra Thailand. Du kunne jo også spørge på det danske
konsulat/ambassade, hvis der stadig er råd til én sådan derude.
Selve transporten foregik i et hundebur efter aftale med flyselskabet, som
derefter stod for forplejningen.

Peter Brown

Fra : showdogs.dk

Dato : 22-03-03 17:28

Hej
tak for dit svar. Det er også hvad andre behjælpelige personer har ment. Jeg
sender alle svarene til ham. så må vi håbe det lykkes ham at få hunden med
hjem.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk