Outlook XP ?
Fra : Peter Jensen

Dato : 21-03-03 23:31

Er det mig der husker forkert eller var der ikke en funktion i Outlook 2000
som hed noget i retning af "Anbring modtagers adresse i adressekartotek ved
reply"? Nu bruger jeg Outlook XP og kan ikke finde funktionen.

Mvh
Peter Jensen

Fra : Madsen

Dato : 22-03-03 01:25

Peter Jensen skrev:

> Er det mig der husker forkert eller var der ikke en funktion i
> Outlook 2000 som hed noget i retning af "Anbring modtagers adresse
> i adressekartotek ved reply"?

Du husker ikke forkert. I min Outlook 2000 findes det inde under
Funktioner > Indstillinger > E-mail-indstillinger.

Madsen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-03-03 10:15

> Du husker ikke forkert. I min Outlook 2000 findes det inde under
> Funktioner > Indstillinger > E-mail-indstillinger.

> [...]

Hej Madsen

Det ser ud til at denne funktion ikke findes i Oulook XP eller også skal den
findes et helt andet sted.

Jeg synes ikke at det er en god idé at fjerne den.

Peter Jensen

Fra : Madsen

Dato : 22-03-03 13:14

Peter Jensen skrev:

> Jeg synes ikke at det er en god idé at fjerne den.

Den er måske blevet blevet fjernet af sikkerhedsmæssige årsager?
Nej, jeg ved det ikke. Kender ikke Outlook XP, men personligt kunne
jeg godt undvære funktionen hvis den da ellers var slået fra som
standard forstås. Jeg har altid slået den fra både i Outlook og OE
da jeg ikke ønsker at alt hvad jeg svarer havner i adressebogen.

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 25-03-03 17:40

Er i min xp pro uk version. Funktioner (Tools)> Indstillinger (options)>
Send (send)