Freya og Gizmo billeder
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-03-03 22:07

Hej alle

Så har jeg haft fingrene i min fars digitalkamera - nogle af billederne kan
ses i mit album her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=374&limit
_start=0&limit_user=15

Der skal nok komme flere til senere.

Og til dem af jer der skal til Assentoft, held og lykke og hyg jer, måske
ses vi, jeg dukker i hvert fald op som besøgende om lørdagen og
sandsynligvis også om søndagen.

Hilsen Tina (der undskylder at hun er at finde på et billede i Gizmos
album), Gizmo (der da synes det er meget rart at have selskab på billederne)
og Freya (der bare godt kan lide at lege fotomodel.)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-03-03 23:39

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@yahoo.com> writes:

> Hej alle
>
> Så har jeg haft fingrene i min fars digitalkamera - nogle af billederne kan
> [...]

Jamen takker for kigget, snak om at indrette sit hjem på kattenes
præmisser..*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-03-03 19:04

Herlig billedserie af Freya.......en anelse doven måske *g*?

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-03-03 19:54

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Herlig billedserie af Freya.......en anelse doven måske *g*?
>
> Mvh. Trine
>
> Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
> e-mail: piltofts@post.tele.dk
> Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Hej Trine

Ja, i perioder kan man godt kalde Freya meeeget doven, men hjemvendt fra
udstillingen i Assentoft har jeg fundet noget der kan få hendes safter i
kog - hun er helt tosset med de der fjerkoste med en lang fjer i enden.
Resultatet er at hun leger meget aggressivt i meget lang tid, og så kører
hun så træt at hun bliver endnu mere doven at se på i nogle timer Men så
henter hun også selv pinden når det er tid til at lege igen - hun ligner en
stolt løvinde med sit bytte når hun kommer slæbende med fjeren i munden og
pinden hængende imellem benene - jeg må se om jeg kan få taget et billede af
det til albummet.
Jeg så for resten dine misser i Assentoft - de er godt nok dejlige

Hilsen Tina