Hvad er der specielt ved SE
Fra : Kasper

Dato : 21-03-03 21:32

Hej ng

Se subj.

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 21-03-03 22:00

"Kasper" <someone@somewhere.com> wrote in message
news:cktm7v8mlrui371b5ihi8vgf9ehleotdgg@4ax.com...
> Hej ng
>
> Se subj.

SE er noget man gør med øjnene. Når du kigger på din skærm så ser du.

Hvis du vil have en seriøst svar må du lige ud med noget flere detaljer end
det. Hvor har du set det (URL)?, hvad mærke er det og så videre.

/SoulWalkeR

---

Fra : Kasper

Dato : 22-03-03 17:45

On Fri, 21 Mar 2003 21:59:48 +0100, "Ejvind \"SoulWalker\" Toft"
<email@REMOVEetoft.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis du vil have en seriøst svar må du lige ud med noget flere detaljer end
>det. Hvor har du set det (URL)?, hvad mærke er det og så videre.

Ved søgning efter chipset på edbpriser kan man vælge geforce4 TI 4800
SE, jeg havde forestillet mig at det var en ultra eller sådan noget.

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 22-03-03 21:32

> Ved søgning efter chipset på edbpriser kan man vælge geforce4 TI 4800
> SE, jeg havde forestillet mig at det var en ultra eller sådan noget.

SE plejer at stå for Special Edition og hvad der er specielt ved den kan
være meget forskelligt. Det letteste vil nok være at kigge på producentens
hjemmeside eller noget lign.

/SoulWalkeR

---

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-03-03 00:43

"Ejvind "SoulWalker" Toft" <email@REMOVEetoft.dk> wrote in message

> SE plejer at stå for Special Edition og hvad der er specielt ved den kan
> være meget forskelligt. Det letteste vil nok være at kigge på producentens
> hjemmeside eller noget lign.

Ved 4800'erne er der en vis forskel. den almindelige er en AGPX8 version af
4400 chippen. SE'eren er en AGPX8 version af 4600'eren. I begge tilfælde er
der næppe den store forskel i forhold til den oprindelige chip - indtil der
kommer spil, som skal bruge mere end 128 MB gfx RAM.

/Nikolaj

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 23-03-03 12:15

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> kommer spil, som skal bruge mere end 128 MB gfx RAM.

Det er faktisk omvendt, Ti4800SE er en 8xAGP udgave af Ti4400, mens Ti4800
er Ti4600 med 8xAGP:

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce4ti

/Claus