Baggrund På t200 ??
Fra : Mads

Dato : 21-03-03 21:07

Er der nogen her i gruppen der hved hvordan man sender baggrunde fra en t200
??

Og er der nogen der kender et program hvor man selv kan lave disse
baggrundsbilleder ??

På for hånd tak Mads !!

Fra : Thomas Borgen

Dato : 21-03-03 22:02

Måske kan du finde noget på www.esato.com

Hilsen Thomas

Fra : Mads

Dato : 22-03-03 10:28

Jeg kan ikke finde noget om at sende baggrunde fra T200 !

Og jeg kan heller ikke finde noget program til at lave dem selv !

Please hjælp Mig !