Kommentarer til Camping Europa, Lac Annecy~
Fra : Familien Østerby

Dato : 21-03-03 19:32

Hej
Har forespurgt før, men måske der er kommet nye som ikke har set dette.

Nogen der har været på denne campingplads??
Gerne en kommentar og din eventuelle mening.
Evt. også nogen gode tips til aktiviteter og udflugtsmål i området.

Lars Østerby

Fra : OK

Dato : 21-03-03 19:57

Vi har været forbi et par gange, men uden reservation var det ikke muligt at
komme ind.
Vi har ligget på et par af de andre pladser ved søen - senest den der ligger
helt nede i bunden af søen. Ikke noget at råbe hurra for!

Husk at søen ligger relativt "langt mod nord" og at der ikke er solgaranti
på disse kanter.

Med venlig hilsen Ole

Fra : Per Ole Larsen

Dato : 24-03-03 00:19

Vi har været der 2 gange, men har bestilt plads på forhånd begge gange. Vi
kan varmt anbefale denne, ikke særligt store, plads.

Der er ikke indkøbsmuligheder på capingpladsen men dog mulighed for indkøb
af morgenbrød. Der er gode inkøbsmuligheder i den næliggende by.

Der er en aldeles god restaurant/bar med rimelige priser på pladsen, lige
ved siden af badelandet.

Pladsen er meget børnevenlig m.h.t swimmingpool og legeplads.Underholdningen
om aftenen er ikke så støjende som på andre større campingpladser.

Ang. bemærkningen omkring manglende soltimer er dette natuligvis rigtigt,
men camperer man midt på sommeren syntes jeg nu det er mere behageligt her,
end længere syd på i frankrig.

Vi skal iøvrigt derned igen til sommer, i 14 dage, og vi har allerede
bestilt plads.

Fra : Familien Østerby

Dato : 24-03-03 21:30

"Per Ole Larsen" <pog@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her,
> end længere syd på i frankrig.
>
> Vi skal iøvrigt derned igen til sommer, i 14 dage, og vi har allerede

Det er rart at høre vi har selv reserveret plads og vi glæder os allerede
Lars