Er denne køler noget man skal investere i?
Fra : Øistein Wind

Dato : 21-03-03 12:24

Hejsa
se lige denne her
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=142&page=1
Nogen der kan anbefale den? eller skal jeg hellere vælge den passive køler
fra zalman, som er lidt dyrere.

Øistein

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-03-03 14:20

> [...]
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=142&page=1
> Nogen der kan anbefale den? eller skal jeg hellere vælge den passive køler

Øhm, hvilket grafikkort skal det bruges på?

Mvh.

Kenneth

Fra : Øistein Wind

Dato : 21-03-03 14:27

> Øhm, hvilket grafikkort skal det bruges på?

Ja selvfølgelig glemte jeg at skrive det . Et Daytona Geforce 4 ti 4200.

Øistein

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 21-03-03 15:45

>Et Daytona Geforce 4 ti 4200.

Så skal du op i zalmanmodellen. =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-03-03 16:03

> Ja selvfølgelig glemte jeg at skrive det . Et Daytona Geforce 4 ti
4200.

> Øistein

Ja, så kan du godt droppe den du linker til. Der skal du som minimum bruge
den du selv henviser til som Zalman (også) laver. Du kan også vente og se
hvilke nye modeller der kommer nu her til foråret.

Mvh.

Kenneth

Fra : Devast8or

Dato : 23-03-03 17:27

Øistein Wind wrote:

> Ja selvfølgelig glemte jeg at skrive det . Et Daytona Geforce 4 ti
> 4200.
>
> Øistein

Fra http://www.zalman.co.kr/english/product/cnpsvga2.htm:

For GeForce 256 DDR, RADEON DDR, and higher classes of video cards, the
ZM17-CU must be used with Zalman's FB165(www.zalman.co.kr/english/product/
cnpsvga3.htm)

Så du skal nok satse på at gå op til en ZM80A-HP.

Devast8or

--
Spamfilter activated