Go´ gammel slædehund
Fra : Morten Lind

Dato : 21-03-03 11:33

Hej.....

Igår skulle jeg sætte min 66-årige farbrors Performa op til internet.

Den kører OS 8 US og på den ligger jo en gammel Applebrowser, der hedder
Cyberdog - denne er v.2.0

Han har en Performa PPC 5260/120 med 40MB RAM og 1,2 GB HD, så den kan
sagtent komme på nettet til de e-mails, han har brug for.

Men han må nok hellere få sig en nyere browser, og på link´et kan I se
hvorfor

http://mortenlind.dk/cyberdog_MM.jpg

Med venlig hilsen
Morten & bare for sjov

--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 21-03-03 11:37

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> http://mortenlind.dk/cyberdog_MM.jpg
Ja, hvis alle brugte Cyberdog, ville jeg gerne være annoncør!

Fra : Morten Lind

Dato : 21-03-03 12:06

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Ja, hvis alle brugte Cyberdog, ville jeg gerne være annoncør!

Ja, ikk´? hæ, hæ
M.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 22-03-03 16:18

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Men han må nok hellere få sig en nyere browser, og på link´et kan I se
> hvorfor
>
> http://mortenlind.dk/cyberdog_MM.jpg

Med den opløsning han benytter tror jeg nu ikke at det bliver væsentligt
bedre i en nyere!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 22-03-03 16:50

> Med den opløsning han benytter tror jeg nu ikke at det bliver væsentligt
> bedre i en nyere!

Fås ikke bedre på den maskine, Michael Jeg kan dårlig huske det, men
mener, det er noget med 480x640......? I "tusinder" af farver - er det
ikke 8 bit?

Og så er det også mest for e-mails skyld......han har en datter, der bor
i Israel, og specielt lige nu vil han gerne kunne kommunikere med
hende

Og dét kan jeg godt forstå Men vi onlineregistrerede da gennem den
hos TDC, så den kan da sagtens bruges, og han har aldrig været på
"Indernettet" før, så han er nem at gøre tilfreds, og det er jo rart,
ikke sandt?

med venlig hilsen
Morten