Filmspørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 21-03-03 11:15

Jeg har et par spørgsmål til gruppen.

Den italienske film "Djævelen i kroppen"har flere gange været vist på
TV2. Da den blev vist i biografen for 15-16 år siden, var der en flere
minutter lang fellatio-scene. Jeg synes ikke den scene er med i
fjernsynsudgaven. Er det censur eller hvad?

Jeg har fundet ud af, at Mel Gibson-filmen "Ransom" er en
genindspilning af en film fra halvtredserne. Men jeg synes også, at
der var en eller anden b-film med samme tema for nogle år siden. Jeg
så noget af den på tysk tv for noget tid siden. Har det noget på sig
eller er det bare noget jeg bilder mig ind?

VH

Thomas