Nicki skal på ferie
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-03-03 23:30

Godaften

Så er det i morgen Nicki skal starte sin ferie hos sin "fætter" ( han skal
til min kærestes bror og svigerinde, der har en hund af samme race *G* ).
Uhhhh hvor jeg dog kommer til at savne ham, men jeg ved at han vil få det
rigtig godt ( han er blevet passet der før ), så min samvitighed over at
sende ham på ferie dernede er slet ikke så stor. Ja grunden til at han jo
skal på ferie, skyldes jo, at vi selv skal 14 dage til Thailand på lørdag,
og desværre kan han jo ikke komme med. Men jeg tror faktisk også heller han
vil en tur på landet end at komme ud i varmen.

Billedet af ham er selvfølgelig lagt frem, lige klar til at komme i
kufferten, for så kan jeg jo kigge på det når jeg savner ham allermest ( det
bliver så hele tiden ).

selvom jeg selvfølgelig glæde mig for vildt til at komme på ferie, ved jeg
også jeg vil være temmelig trist når jeg aflever ham i morgen, tanken om at
jeg først ser ham igen om 2½ uge, er næsten ikke til at bære, bare tanken
kan få mig til at tude. Ja ja, det kan da godt være der er nogen der tænker
hun er da lidt for meget, men han betyder bare ALT for mig, og det er bare
svært for mig at sige farvel til ham, men ferie vil jeg jo også gerne på

Kan i nu hygge jer alle sammen

Mange ferie hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Musen

Dato : 21-03-03 12:32

> [...]
> rigtig godt ( han er blevet passet der før ), så min samvitighed over at
> sende ham på ferie dernede er slet ikke så stor.

Det lyder som om han nok skal få det rigtig hyggeligt

> [...]
han
> vil en tur på landet end at komme ud i varmen.

Det tror jeg du har ret i...Er det ikke også noget med at de ikke er så
vældig god mod hunde dernede?

> Billedet af ham er selvfølgelig lagt frem, lige klar til at komme i
> kufferten, for så kan jeg jo kigge på det når jeg savner ham allermest (
det
> bliver så hele tiden ).

*`GGGG* Du bliver sqi hyggelig at være på ferie med :oÞ
Hav en rigtig god tur og nyd det lige lidt for mig ikk´?

Venlig hilsen Musen