Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
bankrente
Fra : Alkymisten

Dato : 21-03-03 01:22

Jeg har et byggelån i BG bank med en variabel rente som for nuværende er på
9.25%, lånet er på 260.000,
Er det en fornuftig rente?

Kender du banker vor det er billigere?

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 20-03-03 23:00

Alkymisten wrote:

> Jeg har et byggelån i BG bank med en variabel rente som for nuværende er på
> 9.25%, lånet er på 260.000,
> Er det en fornuftig rente?
>
> Kender du banker vor det er billigere?

Næ, og dog, men hvad vil du lige nu, når du har trukket på kreditten ?
Kreditter ligger mellem 3,8 og 11,5 %, så vælg selv.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 20-03-03 23:01

"Alkymisten" skrev:

> Kender du banker vor det er billigere?

Ja - og jeg får 2 flasker vin for at henvise dig til banken (hvis du altså
bliver kunde) :).

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : bauchmann

Dato : 21-03-03 09:05

"Kenn Gerdes" skrev d. 20-03-03 23:01 dette indlæg :

> Ja - og jeg får 2 flasker vin for at henvise dig til banken (hvis du
altså

Prøv www.basisbank.dk hvor du kan se hvor meget du kan spare.
Torben

http://www.kandu.dk/