fedt tilbud fra Aldi!
Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 20-03-03 14:18

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF07.HTM

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"
- Abdul Wahid Petersen
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-03-03 20:57

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:
> [...]
>
> --
> - Peter +45 5192 3981
> "Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Ja, og jeg så lige i aften at de allerede stod på lageret i min lokale
Aldi. Men jeg kunne ikke reservere en.

M.v.h
Niels

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-03-03 01:38

Hej Niels

- Så må du jo stå tidlig op og stille dig i kø og være hurtig, såsnart
butikken åbner...

I øvrigt - sidste gang de havde et lignende tilbud var alle skærme på nær
én væk på mindre end 2 timer i min lokale ALDI !!

Niels Jacobsen wrote:

> Ja, og jeg så lige i aften at de allerede stod på lageret i min lokale
> Aldi. Men jeg kunne ikke reservere en.

mvh. Erik Richard

Fra : Henning V Poulsen

Dato : 22-03-03 00:15

Jeg har lige bestilt en brugt Blue&White Mac. Passer skærmen til denne
computer? Og skærmen er udsolgt - hvilke skærme passer da til den?

MVH
Henning

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-03-03 10:16

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF07.HTM

Er det ikke dumt med en TFT skærm og analog tilslutning? Alle nyere
Mac'er har jo en digital indgang, så det er vel bedst at udnytte den.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 22-03-03 11:43

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Er det ikke dumt med en TFT skærm og analog tilslutning? Alle nyere
> Mac'er har jo en digital indgang, så det er vel bedst at udnytte den.

IMO er der langt imellem skærme med DVI indgang.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-03-03 13:24

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> IMO er der langt imellem skærme med DVI indgang.

Så langt er der dog ikke. Det findes nok bare ikke med så ofte i de
allerbilligste modeller.

Fra : -+= T Rex - 6400 =+-

Dato : 23-03-03 10:50

Aldi's fladskærm kan godt anvendes på en MACværk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-03-03 11:32

-+= T Rex - 6400 =+- <5171053m001@stofanet.dk> wrote:

> Aldi's fladskærm kan godt anvendes på en MACværk

Det kommer sandelig an på hvilken Mac du taler om.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-03-03 02:32

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse

> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF07.HTM

Og farvepatronen koster 447,- så det kan godt betale sig at købe en ordentlig stak af disse
printere

Claus

Fra : jakob

Dato : 25-03-03 16:40

> Og farvepatronen koster 447,- så det kan godt betale sig at købe en ordentlig stak af disse
> printere

Nu skal du nok ikke regne med at der er ret meget blæk i de patroner der
følger med

Hygge

Jakob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-03-03 01:22

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal du nok ikke regne med at der er ret meget blæk i de patroner der
> følger med

Min tanke var derfor også at købe en masse printere, og når de løb tør for blæk sælge dem til
halvpris og så købe en fyldt patron!

Claus

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-03-03 08:20

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> writes:
>Min tanke var derfor også at købe en masse printere, og når de løb tør
>for blæk sælge dem til
>halvpris og så købe en fyldt patron!
)
En ægte krejler - har du ståeti lære hos Låsby-Svendsen? ))))))))))

Frank Løkkegaard