Web server! Hvor stor forbindelse?
Fra : Aksel Spandet

Dato : 20-03-03 00:21

Hej!
Jeg sidder og pusler lidt med idén om at sætte en web server op...
Men hvis jeg skal det vil jeg også have en ordenlig forbindelse....

Jeg regner med at andre også skal have web sider på den....

Men hvor meget kræver det egenlig af forbindelsen?

Hvis vi regner med omkring 100 "hoteller" på serveren.... både store og
små... Hvor meget ville det kræve.... ( Det skal gå rimelig stærkt.... )

Mvh

Aksel

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-03-03 00:37

On Thu, 20 Mar 2003 00:21:17 +0100, "Aksel Spandet"
<akselspandet@hotmail.com> wrote:

>Hvor meget ville det kræve....

Det er alt for mange afhængigheder til at man kan komme med et klart
svar på det.

dk.edb ville nok være en bedre gruppe, måske dk.edb.netvaerk , det
hører ikke rigtigt til i denne gruppe.

fut: dk.edb

--
Morten!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-03-03 00:36

"Aksel Spandet" <akselspandet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis vi regner med omkring 100 "hoteller" på serveren.... både store
og
> små... Hvor meget ville det kræve.... ( Det skal gå rimelig
stærkt.... )

Det er umuligt at svare på, men det vil næppe kunne betale sig at hoste
den selv.
Du kan leje rackspace for ganske rimelige penge rundt omkring

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-03-03 00:36

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-03-03 12:12

> Det er umuligt at svare på, men det vil næppe kunne betale sig
> at hoste den selv.
> Du kan leje rackspace for ganske rimelige penge rundt omkring

Ikke for at brokke mig, men jeg har haft lyst til at sige det før.
Jeg har ofte set indlæg fra dig komme dobbelt (Ligesom her). Har du
overvejet at skifte den gamle OE ud Jeg antager det er den der er
synderen?

--
Palle Jensen