Al Gore med i Apples bestyrelse
Fra : Jonas Voss

Dato : 20-03-03 00:08

<http://www.apple.com/pr/library/2003/mar/19gore.html>

Så skal vi nok høre nogle flere vittigheder om hvordan han opfandt
internettet.

      "Calm down. It's only ones and zeros."

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-03-03 03:34

Hej Jonas

- Eller også er det blot et udtryk for den anden side af Apples
virksomhed, - nemlig at levere højt klassificeret sikkerhedsudstyr til
fx. Pentagon. Det er jo almen kendt, at netop Pentagon går mere og mere
over til Mac...

I øvrigt så jeg i TV2 nyhederne den anden dag, da der var en rundvisning
i Central Command' i Katar, at flere af de skærme, de havde stående dér,
er de nye Apple Cinema skærme...

mvh. Erik Richard

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-03-03 10:55

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> virksomhed, - nemlig at levere højt klassificeret sikkerhedsudstyr
> til fx. Pentagon. Det er jo almen kendt, at netop Pentagon går mere

Det samme gør sig gældende for anti-terrorenheden CTU i tv-serien "24
timer". Her er alting plastret til i Mac-udstyr, og mellem
skyderierne ser man alt fra TiBooks, over Cinema Displays, til
maskiner der booter i OSX.

Jeg mener forresten at det amerikanske militær er glade for Linux.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : Per Madsen

Dato : 20-03-03 11:29

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> maskiner der booter i OSX.
>
> Jeg mener forresten at det amerikanske militær er glade for Linux.

I "24 season 1" havde "the good guy's" Mac, mens "The Bad guys" brugte
pc'ere
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-03-03 14:28

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) writes:

> I "24 season 1" havde "the good guy's" Mac, mens "The Bad guys"
> brugte pc'ere

Det er nogenlunde det samme i denne omgang. "The Bad Guys" benytter
sig imidlertid af en en vinkelsliber til forhør, mens de gode nøjes
med en TiBook.

-j

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-03-03 20:28

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Det er nogenlunde det samme i denne omgang. "The Bad Guys" benytter
> sig imidlertid af en en vinkelsliber til forhør, mens de gode nøjes
> med en TiBook.

Som de sætter på offerets bare lår?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-03-03 00:42

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-03-03 17:16

Hej Janus

Ja, i uds. fra Katar var det ikke hverken Mac OS eller OS X, man kunne
se på skærmbillederne, så jeg går ud fra, det har været en eller anden
form / afart af en Linux/Unix OS.

Grunden er jo nok den, at det er forholdsvis let at gå ind og ændre
programmeringsparametrene i Linux, så du meget hurtig kan ændre og
tilpasse program til ændrede forhold. Det siges, at USMF råder over
nogle af verdens bedste programmører.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 20-03-03 20:48

> I øvrigt så jeg i TV2 nyhederne den anden dag, da der var en rundvisning
> i Central Command' i Katar, at flere af de skærme, de havde stående dér,
> er de nye Apple Cinema skærme...

I disse tider er det måske en grund til at fravælge mac

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Per Rønne

Dato : 21-03-03 05:19

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> I disse tider er det måske en grund til at fravælge mac

Skal folk fravælge alt amerikansk, kan de jo begynde med at fravælge
internettet .
--
Per Erik Rønne

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-03-03 01:04

Jonas Voss wrote:
> <http://www.apple.com/pr/library/2003/mar/19gore.html>
>
> Så skal vi nok høre nogle flere vittigheder om hvordan han opfandt
> internettet.

Suk, endnu en der har slugt Bush'es valgkamps løgne. Gore har IKKE
påstået han opfandt internettet, men han har faktsik en pæn del af æren
for at det er blevet udbredt.

http://www.perkel.com/politics/gore/internet.htm

Gore er en meget intelligent mand og han er godt informeret mht.
teknologi, han kunne være blevet en god præsident hvis blot han havde
kunnet sælge varen. Faktisk var han blevet præsident hvis ikke familien
Bush havde manipuleret med valget i florida

Jeg er sikker på Gore er et godt aktiv for Apple, og en udemærket
erstatning for Elison.

Mvh

Bruno

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-03-03 10:11

In dk.edb.mac, iddqd@worldonline.dk wrote:

> Suk, endnu en der har slugt Bush'es valgkamps løgne. Gore har IKKE
> påstået han opfandt internettet, men han har faktsik en pæn del af æren
> for at det er blevet udbredt.

Det er jeg klar over. Det piller dog ikke ved det faktum at han
stadig, og måske i højere grad end tidligere, kommer til at høre for
den historie jeg implicit refererer til, da det er den folk husker.

Jeg ved hverken om det er godt eller skidt med Al Gore i Apples
bestyrelse.

   "The trouble with the Internet is that it's replacing
   masturbation as a leisure activity." -- Patrick Murray.

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 22-03-03 22:25

iddqd@worldonline.dk <iddqd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> Bush havde manipuleret med valget i florida
>
> Jeg er sikker på Gore er et godt aktiv for Apple, og en udemærket

En amerikansk kommentator (jeg husker ikke hvem) under balladen i
Florida i 2000 skrev i NY Times, at når ikke Gore var i stand til at slå
en nullitet som Bush ganske grundigt, hvilket ville have gjort showet i
Florida overflødigt, egnede han sig heller ikke til at blive president.

Det betyder dog ikke, at Gore kunne blive et godt aktiv for Apple.

--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob.