billige flypladser til england
Fra : Martin

Dato : 19-03-03 18:54

Hej gruppe

Jeg skal til england i slutningen af maj, og skal booke nogle flybilletter.
Det er første gang jeg skal betille den slags, og aner ikke en brik om det.
Jeg har været inde ved ryanair og fundet returbiletter for 1400kr. Er det
prisen eller kan det gøres billigere?

På forhånd tak

Martin

Fra : matje madman

Dato : 19-03-03 20:21

"Martin" <noreply@skod.dk> wrote in message
> [...]
det.
> Jeg har været inde ved ryanair og fundet returbiletter for 1400kr. Er det

http://www.easyjet.com/da/

Martijn

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-03-03 13:34

Martin wrote:
> [...]
> ikke en brik om det. Jeg har været inde ved ryanair og fundet
> returbiletter for 1400kr. Er det prisen eller kan det gøres billigere?

Prisen afhænger af hvor du flyver fra, og hvilke dage du flyver.

Du kan flyve til london (t/r) med:
-Ryanair fra ca. 500 kr.
-EasyJet fra ca. 600kr.
-Maerskair fra 995 kr.
-SAS fra 945 kr.

Vh Mark

Fra : Martin

Dato : 20-03-03 13:55

> Prisen afhænger af hvor du flyver fra, og hvilke dage du flyver.

> [...]

Jeg skal rejse fra Århus på en torsdag. Jeg har fundet de billigeste priser
hos Ryanair. Man kan få billetter for 33 kr hvis man rejser kl. 22 om
aftenen. Det bliver nok omkring 500 kr for at få dagen med derovre. Jeg har
ikke mulighed for at rejse fra københavn i denne omgang.

Tak for svarene

Fra : Chris Jarvis

Dato : 21-03-03 20:25

Martin <noreply@skod.dk> skrev:
>Hej gruppe

> [...]

Hej- Mine erfaringer med Ryanair (tit og ofte mellem DK og UK,)
har lært mig følgende enkle regler, der skulle gerne sikre de
billigste billeter:

Bestil gerne og helst et par måneder inden afrejse.
Bestil til midt i ugen, tirsdag - onsdag.
Styr væk fra helligdage, såvel de engelske (Her tænker jeg
på 'Bank Holidays', som de danske.
Vinter perioden er nu billigere end højsommer.. Sådan er det bare.

Jeg har aldtid betalt langt under 1000 kr. for en retur billet til
Stanstead- og indenrigs, tur/retur mellem Stanstead og Newquay,
nede i Cornwall.

Ha' en rigtig god tur.

Venlig hilsen- Chris Jarvis.