driver til NVIDIA Geforce2 mx 100, som er ~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 19-03-03 18:57

Nogen der ved hvor jeg kan finde en driver til NVIDIA Geforce2 mx100, som er
understøttet af XP-Home. Den der sidder i maskinen nu, hedder nv4_mini.sys
og er ikke u8nderstøttet af xp-Home.
Jeg oplever nogle dybt deprimerende crash når jeg arbejder med Ramkrævende
rutiner i Adobe Photoshop. Fejlloggen siger at der er en driverfejl. Den
eneste driver der ikke er understøttet af xp-home, er ovennævnte...så er det
vel en god ide at skifte den. Men hvor finder jeg en ny??
mvh Michael

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-03-03 19:31

> vel en god ide at skifte den. Men hvor finder jeg en ny??

Du kan hente nVidias detonator drivere hos www.tweak.dk de virker vist til
alle nVidia baserede kort som dit.

/Søren

Fra : Martin K

Dato : 19-03-03 20:24

Eller på www.nvidia.com

--
Martin K

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-03-03 15:58

michael bennati schou wrote:
> Men hvor finder jeg en ny?

http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm

Se efter "Officiel WHQL XP", fx. 40.72, husk at
download den version der passer til Windows XP.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.