Q: Indsætte billede???
Fra : Toke Pedersen

Dato : 19-03-03 18:43

Hej NG

Jeg har lavet et udtræk af data fra en database hvor jeg også får en sti til
et billede, stien hentes via denne streng:

.../salg/små/<%=FP_FieldLink(fp_rs,"Id")%>.jpg

Men hvis nu der ikke er et billede der har den eksakte sti, så vil jeg gerne
have at et andet "foto på vej" billede vises..

Er det noget med 'else'

Er der nogen der har en ide??

Toke

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-03 22:42

Du kan ikke bruge Æ Ø eller Å i en sti eller filnavn. Det vil ikke
virke i alle browsere.

Du burde kunne teste på om du får en tom streng og så indsætte en
default i stedet.

Fra : Toke Pedersen

Dato : 20-03-03 08:07

Hej Jens...

Jeg ved godt at 'æøå' er et dårligt valg, men det virker her hos mig, og
dette er en slags for-test så det bliver rettet senere...

Men hvad skal jeg skrive i den streng hvis jeg skal have den til at loade et
bestemt billede istedet for det billede der bliver kaldt i den første
streng, hvis dette billede ikke findes???

VH Toke

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-03 16:15

Beklager, jeg er ikke god nok til ASP. Prøv at spørge i ASP gruppen.

On Thu, 20 Mar 2003 08:06:38 +0100, "Toke Pedersen"