Indbygget grafikkort
Fra : Bo Arling

Dato : 19-03-03 18:04

Hej NG

Mit nye bundkort MicroStar ATX 845GE MAX har indbygget grafikkort via Intel
I845GE Chipset.

Hvor "stort" er det
Hvad svarer det til

(Behøver jeg at købe et rigtigt)?

M.v.h.
Bo

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-03-03 18:15

> Mit nye bundkort MicroStar ATX 845GE MAX har indbygget grafikkort via
Intel
> I845GE Chipset.
>
> Hvor "stort" er det
> Hvad svarer det til

Jeg har for et par måneder siden bygegt en computer til min bror med et
intel (rexburg hed det vist) bundkort med samme chipset. Det indbyggede gfx
kort svarer ca. til et GF2MX og han har ikke brokket sig over ydeevnen. Han
spiller dog heller ikke fps spil men mere strategiske som fx. Warcraft3.

Det er i hvert fald en nem (og virkelig billig) måde at lave computer på og
der har ikke været nogen problemer med det, så jeg vil da gerne anbefale det

Mvh. Søren

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-03 18:18

"Bo Arling" <boarling@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Mit nye bundkort MicroStar ATX 845GE MAX har indbygget grafikkort via
> [...]

Geforce 2 mx200

> (Behøver jeg at købe et rigtigt)?

Det kommer da an på hvad du skal bruge det til.

- Martin

Fra : Bo Arling

Dato : 20-03-03 22:13

Tak ska' I ha'