Zalman ZM80A-HP
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-03-03 17:45

Inden jeg farer ud og køber subj. kunne det jo være rart at vide
om den kan sidde på mit GF2ti, så derfor;

Hvad er målene på selve kølehovedet?
Hvilken tykkelse har de skruer der skal igennem kortet?

På forhånd tak!

/Jakob

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-03-03 00:19

Jakob Jeppesen wrote:
> Hvad er målene på selve kølehovedet?
> Hvilken tykkelse har de skruer der skal igennem kortet?

Hvorfor mailer du ikke til Zalman med spørgsmålene?

Mvh

Bruno

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-03-03 09:13

> Hvorfor mailer du ikke til Zalman med spørgsmålene?

Det kunne jeg selvfølgelig også gøre, men nu valgte jeg at spørge
her først - det kunne jo være at der var andre der kunne få gavn
af et evt. svar

/Jakob

Fra : devilman

Dato : 20-03-03 20:24

troer ikke der er mange som gider ned i pcen og hive i grafikkortet for at
se et mål......
.......der er to typer kølehoveder med så man kan vælge et af dem..........
gætter: 35mm x 35mm og et 35mm x 45mm......

ses devilman.......................
-------------------------©---------------------------------

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-03-03 20:35

"devilman" <*@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:Lyoea.136$LP1.90@news.get2net.dk...
> troer ikke der er mange som gider ned i pcen og hive i grafikkortet for at
> se et mål......

Næh - naturligvis ikke. Mit håb var jo at der var een der sad med
køleren og skulle til at montere den. I den situation skal der jo ikke
så meget til for at lige at hive en lineal frem

> ......der er to typer kølehoveder med så man kan vælge et af dem..........
> gætter: 35mm x 35mm og et 35mm x 45mm......

Takker.

Jeg tror jeg prøver at fyre en mail afsted mod Korea (?).

/Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-03-03 11:57

> Jeg tror jeg prøver at fyre en mail afsted mod Korea (?).

Svar fra Zalman:

ZM80A-HP (Length x Width x Height, unit : mm)

Front Side Heatsink : 120 x 80 x 11.2
Front Side Heatsink Base : Type A(36), Type B(56 or 46) x 35.6 x 15.58
Back Side Heatsink Base : Type A(36), Type B(56 or 46) x 37 x 5.8
Back Side Heatsink : 120 x 80 x 11.2
Height before Installation : 43.78
Height after Installation : 51.5 (This may change according to VGA card)

> What is the diameter of the bolts that have to pass through the gfx card?

3mm

/Jakob