Internationalt campingpas
Fra : Karsten Madsen

Dato : 19-03-03 16:58

Hej
Vi er nybagte campister - har lige købt telt. Vi skal jo have et campingpas,
men kan man bruge et internationalt campingpas i Danmark

--
mvh Karsten
Fjern det dyr som siger vov i min mailadresse

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 19-03-03 17:32

Karsten Madsen wrote:
> Hej
> Vi er nybagte campister - har lige købt telt. Vi skal jo have et
> campingpas, men kan man bruge et internationalt campingpas i Danmark

Ja.
Ebbe

Fra : Carsten Stage

Dato : 19-03-03 21:30

Karsten Madsen wrote:

> Vi er nybagte campister - har lige købt telt. Vi skal jo have et
> campingpas, men kan man bruge et internationalt campingpas i Danmark

Det kan du - og det er nok billigst her:
http://www.dkcampingclub.dk/dkcc_tilbud.html

Ellers er der også det skandinaviske der ligeledes kan bruges både her og i
udlandet. Kortet er gratis og et årsmærke koster Kr. 80. Kan købes på alle
campingpladser læs om det her hvor der også er link til bestilling via
nettet: http://www.campingstuff.dk/cs/cardscan.php

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage