Christmas Blowjob?
Fra : Thomas

Dato : 19-03-03 12:53

Ved juletid for et par år siden hørte jeg en melodi i radioen, hvor en
kvinde med en kælen Doris Day-agtig stemmeføring sang. Så vidt jeg
kunne opfatte det, så indgik ordet "Christmas Blowjob" i omkvædet.

Jeg har søgt i alle mulige musikhjemmesider på nettet, men det er ikke
lykkedes mig at finde ud af, hvem der har lavet nummeret, og hvem det
var der sang.

Er der mon nogen, der kan hjælpe?

VH

Thomas

Fra : Zodiax

Dato : 19-03-03 14:37

Thomas" <th63@ofir.dk> wrote
> [...]
>
> Jeg har søgt i alle mulige musikhjemmesider på nettet, men det er ikke
> lykkedes mig at finde ud af, hvem der har lavet nummeret, og hvem det

Kan det have noget med denne at gøre:
DURWOOD DOUCHE - The Christmas Gift (Just a Little Christmas Blowjob)

--
Zodiax

Fra : Thomas

Dato : 20-03-03 13:38

> Kan det have noget med denne at gøre:
> DURWOOD DOUCHE - The Christmas Gift (Just a Little Christmas Blowjob)

Tak for svaret. Det kunne efter titlen godt lyde som om du har ret.
Jeg kan desværre ikke umiddelbart komme til at høre melodien

VH

Thomas