Riffelprøve / våbentilladelse
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-03-03 12:50

Hej

Jeg har endelig fået taget mig sammen til tage riffelprøven, men jeg har et
par spørgsmål vedr. våbentilladelsen.

Jeg skal bruge min fars riffel til prøven, og til den efterfølgende jagt (
glæder mig faktisk , men hvad er det for en våbentilladelse jeg skal
bruge, for at måtte bære og bruge hans riffel? Der er ikke tale om at jeg
skal opbevare riflen, da jeg ikke har noget skab selv.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg eventuelt senere vil overtage/købe hans riffel.

Mvh Jens

Ps. Min emailadresse blev vist lidt for lang.

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 19-03-03 13:02

Du skal få dig en fuld tilladelse til riflen, det koster det samme, hvad du
end gør.
Mvh. Bjarne

"Jens Rasmussen" <jrnews@jadetteskalfjernes.tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3e785976$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Per, Odense

Dato : 19-03-03 20:58

I 3e785b77$0$52178$edfadb0f@dread16.news.tele.dk , skrev Bjarne
Aakerman <aakerman@post8.tele.dk> , bl.a. :
> Du skal få dig en fuld tilladelse til riflen, det koster det samme,
> hvad du end gør.
> Mvh. Bjarne

Hej
Jeg er enig. Bare lige for at undgå misforståelser - der kan godt være to
der har fuld tilladelse på en gang.

--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : JSC

Dato : 20-03-03 08:05

"Per, Odense" <per.herholdt@***tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I 3e785b77$0$52178> Hej
> Jeg er enig. Bare lige for at undgå misforståelser - der kan godt være to
> der har fuld tilladelse på en gang.

Der står på våbentilladelsen at der er flere ejere, så kan man nemt
overdrage riflen.....

Mvh.
Jørgen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 20-03-03 10:00

> Der står på våbentilladelsen at der er flere ejere, så kan man nemt
> overdrage riflen.....
>
> Mvh.
> Jørgen

Ok