MacSOUP-manual
Fra : Jørgen Angel

Dato : 19-03-03 12:09

Jesper, en af mine venner vil gerne prøve MacSOUP. Hvad er URLen til din
fremragende manual?

Jørgen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-03-03 12:28

http://www.gylling.net/macsoup/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 19-03-03 13:34

> http://www.gylling.net/macsoup/

Men efter læsning kan jeg ikke lige finde svaret på mit store
irritationsmoment: hvordan får jeg suppen til at starte min settingsfil
ved programstart?!
Jeg kører OSX og suppeX. Min settingsfil og mine postkasser ligger i
dokumenter, mens suppen ligger i den fælles programmappe.
--
Mvh. Poul

Fra : Karl Antz

Dato : 19-03-03 13:38

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> Jeg kører OSX og suppeX. Min settingsfil og mine postkasser ligger i
> dokumenter, mens suppen ligger i den fælles programmappe.

Svaret må vel være ikke at starte programmet, men at aktivere
settings-filen.

Det findes der flere muligheder til. Den umiddelbart nemmeste er at
lægge en henvisning i "Favorites"-mappen. Vælg "Go" i menulinien og
derefter "Favorites" - vel at mærke selve mappen og altså ikke der
derunder stående menupunkt med samme navn men en trekant ved sien af.
Det åbner selve Favoties-mappen. Læg henvisningen der.

Når du har gjort det kan du så vælge Go-Favorites(den med
trekant-MacSoup Settings.

Håber det hjælper.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 19-03-03 14:01

> [...]

> Jeg kører OSX og suppeX. Min settingsfil og mine postkasser ligger i
> dokumenter, mens suppen ligger i den fælles programmappe.

Læs ReadMe:

<klip>

To get around these problems, you must now put the alias to your
settings file in the Preferences folder; this is "Macintosh HD:System
Folder:Preferences:" on Classic Mac OS, and "~/Library/Preferences/" on
Mac OS X. The name of the alias must be "MacSOUP Default Settings".

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...